1000. Ennyi órát töltöttem az előző években coaching ügyfelek támogatásával az ICF-es táblázatom szerint (2024. január) 😊. Mit tanultam az első 1000 órából?
Egyre kevésbé akarok „teljesíteni”, és egyre jobban jelen vagyok. Az egyik legnagyobb tanulásom, hogy a jó minőségű jelenlét és kapcsolódás meghozza a az elérni kívánt célt is.
Az ügyfél témája rendszerint megjelenik az ügyfél és a coach közti kapcsolatban. Az, ahogyan beszélgetünk, rímel arra, amiről beszélgetünk.
Ér „nem tudni”, sőt iszonyatosan fontos. Akkor végzem jól a munkám, ha elbírom a nem-tudás bizonytalanságát: ha nyitottan és kíváncsian fordulok afelé, amit az ügyfél hoz, illetve ami bennem vagy a kettőnk közti kapcsolatban megjelenik. Ahol tudás van, ott nincsenek kérdések.
Bízom és hiszek az ügyfélben és a folyamatban. Az ügyfeleim szerint sokszor én vagyok az első olyan ember, aki ennyire hisz bennük. És ebből ők sok erőt merítenek, hogy azzá váljanak, akivé válni szeretnének.
A korlátozó hiedelmek átalakíthatóak. Meglátni, mire lehetünk képesek ezek nélkül, első körben sokszor ijesztő, aztán már örömteli 😊.
Mindig vannak csúcspontok és mélypontok, de ha kitartunk, ezek mindig tanuláshoz és növekedéshez vezetnek.
Minden nehéz helyzet kialakulásában valahogyan én is benne vagyok. Lehetőségem és kötelességem megérteni és felelősséget vállalni a saját részemért. Jó dolog pucolni a tükrömet. 😊
Segítőként dolgozni a legszebb, leggyönyörűbb és legjutalmazóbb hivatás a világon. Üzenem annak a 24 éves egyetemistának, aki 20 éve rájött, hogy ezt szeretné csinálni, hogy jól választott! <3